نکاتی جزئی در مورد طراحی سایت فروشگاهی - طراحی وب

Wiki Article

هر کدام که برای شما بهتر و منطقی‌تر است را انتخاب کنید. برای انجام اینکارها به قسمت تنظیمات رفته و در بخش عمومی منطقه زمانی دلخواه خود را وارد کنید.

کد مقابل را وارد کنید اگر کد خوانا نیست اینجا را کلیک کنید

از مهم ترین ویژگی های کاسپید در طراحی سایت فروشگاهی ، اجرای آن بصورت کاملا اختصاصی و بر اساس نیاز و درخواست کارفرما می باشد. ما به هیچ وجه از هیچ پکیج فروشگاه ساز آماده ای استفاده نمی کنیم و طراحی سایت را بصورت کاملا اختصاصی طراحی و برنامه نویسی می کنیم بگونه ای که تمامی نیازهای شما با توجه به نوع محصول و مخاطبین شما سنجیده شده و تمامی الگوریتم های فروش، تخفیف و ارسال کالا پیاده سازی میشوند.

نام و دامنه وبسایت بیان کننده هویت اصلی شماست پس حتما در انتخاب آن دقت داشته باشید. اما بعد از انتخاب دامنه، نوبت به خرید آن و خرید سرویس میزبانی وب (هاست) می‌رسد. منظور از هاست محلی است که قرار است اطلاعات و محتویات سایت شما در آن ذخیره شود. این موضوع دقیقا همانند ذخیره اطلاعات در کامپیوتر شما است. با این تفاوت که با خرید سرویس های میزبانی وب دسترسی کابران از هر نقطه‌ای جهان به سایت شما امکان پذیر خواهد شد و فقط کافی است که شما دامنه خود را به هاست‌تان متصل کنید؛ البته شما باید پیش از آنکه خریدی انجام دهید حتما ویژگی‌های یک هاست مناسب را به خوبی بشناسید.

پس از آن پروپوزال طراحی فروشگاه اینترنتی شما برای شما ارسال شده و مراحل تنظیم قرارداد و طراحی سایت شما استارت زده میشود.

در این مقاله با مفهوم طراحی وب سایت تعاملی و بعدهای آن آشنا شدید. همچنین، نگاهی به مزایای این روش طراحی سایت هم داشتید و دانستید که به طور کلی با داشتن یک سایت تعاملی هم از نظر گوگل و هم از نظر کاربر دوست‌داشتنی‌تر خواهید بود؛ با این وجود شاید هم‌چنان در انتخاب طراحی تعاملی وب سایت تردید داشته باشید.

شما میتوانید از طریق دکمه زیر درخواست خود را ارسال نمایید.

کاسپید با طراحی سایت فروشگاهی به صورت کاملا اختصاصی این امکان را به شما می دهد تا طیف وسیعی از مخاطبان را با هر دانشی در دنیای وب که به فروشگاه اینترنتی شما وارد می شوند را به خریدار تبدیل نمایید.

. که دارای امکانات ثابت و مشابه می باشند، با آنالیز دقیق نوع کسب و کار، درخواست ها و رقبای حاضر، به برنامه نویسی یک سایت با گرافیکی خاص و جذاب مبتنی بر نیازها و انتظارات شما اقدام می نماید. آنالیز بر اساس نوع محصولات و مخاطبین در بازارهای هدف

این مسئله موجب سنگینی و کند شدن سرعت سایت و کاهش ترافیک ورودی خواهد شد. این موضوع خود از نظر سئو اثر بسیار منفی بر کسب‌وکار شما می‌گذارد.

همچنین با طراحی فروشگاه اینترنتی چند زیانه شما میتوانید به ورود به بازارهای دیگر کشور چشم داشته باشید و محصولاتتان را با صادرات آنها جهانی کنید.

یکی از چالش‌های بزرگ کسب و کار‌ها و فروشندگان آنلاین جلب اعتماد مشتری در اینستاگرام است. اینستاگرام این روزها به یک بازار داغ تبدیل شده...

کاسپید با بهره گیری از مهم‌ترین فاکتورهای جذب مشتری در طراحی سایت فروشگاهی و بر اساس قوانین سئو به آنالیز و طراحی این سایتها طبق جدیدترین متدهای بازاریابی و فروش اینترنتی اقدام مینماید که باعث می شود سایت فروشگاهی شما در موتورهای جستجو دارای اینجا کلیک کنید بالاترین رتبه ها باشد.

استفاده از خدمات طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا آماده، مزایای زیادی دارد. مانند رایگان بودن، راحت بودن نحوه مدیریت سایت، عدم نیاز به کدنویسی و غیره.
هر کدام که برای شما بهتر و منطقی‌تر است را انتخاب کنید. برای انجام اینکارها به قسمت تنظیمات رفته و در بخش عمومی منطقه زمانی دلخواه خود را وارد کنید.

با بررسی کیفیت و عملکرد سایت، چراغ سبز برای راه‌اندازی داده می‌شود.

نظم در طراحی فوتر سایت اهمیت بسیار زیادی دارد. بازدیدکننده نباید در زمان مشاهده فوتر با المان‌های گرافیکی زیادی مواجه شود و باید بتواند قسمت‌های مختلف فوتر را از هم تشخیص دهد. بهتر است از ستون‌بندی مشخصی استفاده کنید و اطلاعات کلیدی را دسته‌بندی نمایید.

از طرف دیگر، قالب آماده برای بسیاری از کسب‌وکارها مناسب نیست. به عنوان مثال برای طراحی سایت فروشگاهی، نیاز به امکاناتی مانند امکان فیلتر محصولات براساس ارزان‌ترین و گران‌ترین قیمت دارند، که همچنین قابلیتی در قالب رایگان وجود ندارد.

مشاهده نمونه کارهای بیشتر » مراحل اجرایی طراحی فروشگاه اینترنتی

وردپرس و پرتال هر یک مزایایی نسبت به دیگری دارد. از طرفی، وردپرس یک سیستم شناخته شده است که قابلیت توسعه بسیار بالایی دارد.

خدمات طراحی سایت طراحی سایت شرکتی قیمت طراحی سایت شرکتی

راه اندازی یک وبلاگ یک فرآیندی ساده اما کاربردی است. تنها کاری که شما ادامه مطلب باید انجام دهید انتشار منظم و مداوم مقالات مرتبط با موضوع وب سایت است. جالب است بدانید وردپرس در ابتدا به عنوان یک سیستم قوی وبلاگ نویسی معرفی شد. به همین خاطر بهترین بستر برای ایجاد وبلاگ و تولید محتوا است.

مدت زمان انجام یک پروژه طراحی سایت، کاملاً بستگی به ویژگی‌ها و گستردگی منلع آن دارد.

نقشه سایت

این جلسه هم به صورت تلفنی و حضوری امکان‌پذیر است. بعد از جلسه مشاوره پروپوزال برای مشتری ارسال شده و در صورت تایید پروپوزال عقد قرارداد انجام میشود.

به این معنی که مخاطبان بیشتری به مشتری تبدیل شده و از خدمات یا محصولات شما استفاده می‌کنند. 

پس هرچه زودتر ساخت توضیحات بیشتر سایت با وردپرس را شروع کرده و به کسب درآمد از سایت بپردازید. در نهایت از توجه شما به این مقاله سپاسگزاریم. در صورت بروز هر گونه سوال می‌توانید آن را از بخش دیدگاه‌ها بپرسید. همچنین اگر محتوای امروز همیار وردپرس برایتان مفید بود، خوشحال می‌شویم آن را با دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

به همین دلیل است که همه کسب و کارها می‌کوشند تا حس وفاداری در مشتریان خود ایجاد کنند. کاری که با طراحی تعاملی وب سایت امکان‌پذیر خواهد شد.

Report this wiki page